ilknurrr0 İkili taramam riskli çıktı 3 lü tarama yaptırdım şimdi onun sonucunu bekliyorum benim gibi ikili taraması riskli çıkıp üçlüsü temiz çıkan var mı acaba lütfen bilgi verirmisiniz
se26es ilknurrr0 ikilim riskli cikti ve direk amniyosentez onerildi ama yaptirmadim . 3lu 4lu test yaptirdim cok şükür temiz cikti ikiside . İcinizi ferah tutun ve dusunmeyin🙏 İnsallah sag salim alacagiz kucaklarimiza 💕
ilknurrr0 se26es inşallah sağ salim alırız kucağımıza bana da amniyosentez dediler ama yaptırmadım üçlü taramanın sonucunu bekliyorum inşallah siz gibi temiz çıkar