Mrb kızlar 21 haftalık hamileyim dün detaylı ultrasona girdim. Bebeğin sağ böbreğinde hafif pyelektazi görüldü.(3mm)
Yazıyor bu nedir. Böyle bir durum yaşayan var mı snrasında düzeliyor mu. İnternetten baktım ama adam gibi bi bilgilendirme yok insanı korkutuyolar. Sonuçları doktora göstemedim dün hastanede değildi Çarşamba gidecem ama o zamana kadar içim içimi yiyor.