Ahmetefeyagmur
Merhaba anneler kayseri hüma hastanesinde doğum yapanlar var mı memnunmusunuz
Esilam
Bende bekleyim burada 💁♀️
Zeliha06
Devlet hastanesinden farkı yok pis calısıyorlar ve doguma onem gostermıyor diye cok yorum aldım dogum yapanlardan aman aman bidaha asla diyorlar. Bende erciyes hastanesinde muane oluyorum zerrin hanm doktorum cok memnunum 😊