Mete-yasemin mlsmrtgl bizde mecburen 38+1 de olcaz ama erken mi bir sorun olur mu diye çok endişeliyim
Dilarad1 Ebruseyda rahmim çok varislenmis damar bağlamış hep onun için çok kanamam oldu o sebepten uzun sürdü
mlsmrtgl Mete-yasemin Mete-yasemin Bende mecburiyetten olmustum. 37 den sonrası erken degil ki daha erken haftalarda sağlıklı doğum yapanlarda var
Mete-yasemin mlsmrtgl Mete-yasemin öyle elbette ama insan endişe duyuyor 😞 Allahım bütün bekleyenlere sağ salim nasip etsin inşallah
Dselda Vallahi herkesn aynı dğldir cnm kesnlkle genelleme yapmam ama bn 3 gün önce oldm inanılmaz acı ağrı var daha doğrusu dikiş acısı yani berbat bişi bn iyileşemeyecekmiyim diye korkuyorm resmen
Mete-yasemin Dselda yaaa Allahm kolaylık versin inşallah şuanlık sadece bebeğim iyi olsun ağrıya acıya dayanırım diyorum ama ona bakmamız içinde bizim iyi olmamız gerekiyor ne diyelim hayırlısı