Goksucoz valla yanlış yönlendirmek istemem ama o ilaç plasentadan geçiyor kullama demişti ebe arkadaşım. Geçende elimi kestim acildeki hemşireye kurduğum ilk cümle 29 haftalık hamileyim oldu, pansuman bitti hamilemiydiniz dedi 🙈🙈🙈 kadın doğum doktorun yazmadıysa eğer bi arayıp sor istersen. Çünkü evde 3 kutu var o ilaçtan kullanmadım ben, kadın doğumcumun yazdığını kullanıyorum