Merhaba arkadaşlar hesaplamama göre 34+6 hamileyim ama ultrasonda 37 gözüküyor , doktorum boyu çok uzun dedi kilosu da 38 haftalık gibi dedi yumuşamam vardı açılmam var mı şuan bilmiyorum, doktorum her an doğum başlayabilir dedi , dün akşam aşırı sinirlendim çok bağırdım , dün gün içerisinde hiç oturmadım çok yoruldum bugün de erken kalktım odada yatağın yerini gardropun yerini değiştirdim dünden beri sürekli eğiliyorum akşam üstü girdi sancı mı bilmiyorum karnımda baskı var alt bölgeme bıçakla kesmişler gibi acı var tuvalete gitmeye korkuyorum , bel ağrım hep olur ama dünden beri çok kötü oldu , anneme söyledim normal diyo sizce neden ? Bebek kanala girmiş bu arada , şimdiden teşekkür ederim ☺️