Denizgillerrr beşik almıştım e bebekten bu kargoyla yolladılar, beşik hemen teslim edilmişti ama kargodan teslim edilmesi sürdü biraz. Kargoya ulaşamıyorsunuz zaten ama ben e bebek müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim onlar arayıp bildiriyor. Daha sonra kargodan aradılar beni, beşik büyük olduğu için iki kişi gelmeleri gerekiyormuş taşımak için ondan dolayı gecikmiş bir iki güne teslim oldu.