Sedaerhan Aysentass rahimin kendisini toplaması için en az üç adet olmalısın diyor doktorlar ben öyle hamile kaldım üç adet gördükten sonra
Aysentass Alyalina55 doğurdu yeğenim 12 yaşında 😊adet oldumu bilmiyorum ama tam 2 hafta sonra hamile kaldı
Alyalina55 whitedream ınsallah sende kalrsın canm bende adet oldum bugun bıtsın naspse denıcem rabbım nasp ederse tabı 🤲😔
whitedream Alyalina55 Allah’ım isteyen herkeze tez zamanda nasip etsin zaman geçtikçe daha çok stres oluyo insan
Sedaerhan Alyalina55 kürtaj oldum ben de doktorum 3 adeti bekle dedi tabi erkenden yine hamile kalanlar tabiki de oluyor dedi ama en saglıklısı iki üç adet beklemek işlem görüyor sonuçta kürtajda rahim
Alyalina55 Sedaerhan ben kurdaş olmadmda doktrum ılk adetımden sonra kalabılecegımı soledı rahıne ıyı durumda ddı blmyrm ama gende