Bebegmibkliyrm bende aynı senin gibiydim. Kola olsun başka bisey olmasın derdim. Ama internetten araştırdım ve o cümleyi sana da atiyim. "Kola kafein içerir. Kafein plasentayı aşarak kolaylıkla bebeğe ulaşabilir. Küçük dozlarda alındığında bebek üzerinde yan etkisi olmaz. Ancak büyük dozlarda kafein bebeğinize giden kan akışını azaltır ve fetüsün büyümesini etkiler. Ayrıca düşük yaşama ihtimalini de artırır. " bende içmemeye gayret gösteriyorum artık. 🙄😊