Kızlar merhaba, bizim nasipse doğumumuz martın son 15 gününde bekleniyor. 0-3 ay ve yenidoğan kıyafetleri tamam ancak 3-6 ay ne almalıyım bilemiyorum. Kısa kollu body, askılı body hangisi daha iyi olur tayt giyer mi falan filan 😅nasıl giydirmeli fikir verirseniz sevinirim