Ben 11-14 hafta arası ikili test yapılıyor diye biliyorum, ama ikiliyi kaçırdıysanız onun yerine üçlğ test yaptırırsınız canım, moralini bozma
Bu arada bende 14 haftalığım ve şuan sadece folik asit kullanıyorum
İmom, omega içeriyor ve doktorum doğuma kadar kullanacağımı söyledi