18 + 3 teyim. Her şey yolunda, hala ufaklığın hareketlerini hissetmiyorum. Bu süreçte kabuslarım arttı. Kocam evde durmuyor. Kayınvalidenin sürekli bi hastalığı çıkıyor. Beni kıskandı, bebeği de mi kıskanıyor anlamıyorum. Çok bunaldim sanirim.. hala çalışıyorum beynim yorgun..