Halenur-42 Lens kullanan anne adayı olarak doğum esnasında lens kullandınız mı her hangi bir zararı oldu mu 😊
Busra3509 Halenur-42 Ben de normalde gözlük kullanıyorum ev içerisinde dışarı çıkarken lens takıyorum doğum esnasında Gözlük veya lens takabiliyor muyuz acaba
SBetulK Bende sürekli kullanıyorum hem evde hem dışarıda ama sanırım doğum sancısı çekerken ağlama durumumuz olur diye düşünüyorum sanırım kullanamayız doğum anında da aynı şekilde
gamzosgamzos Ben lens kullaniyorum sezaryen olmama ragmen cikarttirmadilar belirttim ozellikle lens oldugunu 😊