Benim neden oldu çünkü sonuçta dogum anında açsın ben akşam girdim gündüz doğum yaptım seronla duruyon bn doğum yaptik tan sonra hmen tost yedim galiba ondan snra yırtılmam oldu
Keşke corba icseydim doğumdan sonra
Kuru seylwr yemek kabız yapiuo ve yırtılma oluyo bilemiyorum belki de dogum anında da bisi olmuş benim aklıma bu geldi benim sorunumn