Anneciikk hamilelik öncesinde 90 gün veya üzeri sgk lı olmanız gerekiyor ben bugün hamile kaldım yarın sgk başlatıyim olmaz,sgk onların hepsini görüyor orada,ve size şunu söyliyim tanıdığım biri olsaydınız sizi şikayet ederdim.. bu net! Haksız kazanç bu,haram yemek yani bu işin manevi boyutu..şikayet etmeme gelirsek de bende çalışan bir insanım özel sektörde,gün içerisinde fiziksel anlamda zorlandığım anlar oluyor, ama kendimi zorluyorum hadi şu kadar kaldı bu kadar kaldı bebegin için diye.. şimdi soruyorum size? Bende aile şirketinde kendimi sgk lı gösterip yan gelip yatıp doğumdan sonrada doğum parası alamaz mıyım… herkes o zaman sizin gibi düşünür kimse salak değil.. ama o para haram para bir kuruşunu ne kendi ne çocuğumun boğazından geçirmem..yazık gerçekten diyecek birşey bulamıyorum..