18+6 gebeyim. Tsh değerim 6. Haftamda 15 e çıkmıştı. İlaç dozum ayarlandı geçen ay 0.15 çıktı bu ay 0.20 çıktı. Yani iki aydır bu civarlarda. Doktorum şuan pazar günü yarım iç ilacı dedi birden düşürmeyelim zaten bebek büyüdükçe ihtiyacı aratacak dedi. Ama benim aklıma takıldı bu değer de de çok mu hızlı acaba diye. Doktorada güvenmek zorundayım tabi. Sizin dokktorlarınız nasıl yorum yapıyor acaba