Dün akşam çamaşırıma hafif su gibi bir şey geldi. Ama şu an yok. Sancımda yok. Bebeğimde makat pozisyonunda. Doğumu anlamamız için ya da hastaneye gitmek için illa suyumuzun mu gelmesi gerekiyor sancı olmamasına rağmen yani hastaneye gitmek gerekli mi ? Doktoruma bilgi verdim bu sabah. Şikayetlerin devam ederse doğumhanede buluşalım dedi 🙊gelişimi de iyi çok şükür.3 kilo şu an. özel hastaneye gidiyorum bazı doktorlar hemen alalım deyip kolaya kaçıyorlar. Bazılarıda diyorki sancın veya kasılman yoksa nişanın gelmediği sürecede gitme,gününü bekle. Sizce ne yapmak gerekiyor ?