dilaraemral Kizlar merhabalar 6 haftalık hamileyim suan sadece kese gorundu bir kere ultrasona girdim ikiz bebek olduğu ne zaman anlaşılıyor suan oyle bisey demedi ama ikizler görmesi gerekir miydi ? Rüyalarımda hep ikiz bebek goruyorumm
2melek_annesii dilaraemral 6 da 2 kese farkedilebilirde edilmeyebilirde en net ikiz oldugunu 8 9 da ögrenirsin
Sermec27 dilaraemral canım rüyalara takılma tek kese gördüyse tektir bekarlığımdan beri rüyamda hep ikiz bebek görüyorum hatta büyümüş hallerini bile gördüm ama 3 gebelikte tekti hayırlısı olsun inşallah 🤲 🥰
2melek_annesii dilaraemral tabi mümkün buda ilerleyen haftalarda doktor tarafından ultrasonda gayet net anlasılır
dilaraemral Sermec27 inşallah canım sağlıklı olsunda önemli degil ama hamileligi öğrendiğimden beri içimde hep ikiz gibi bir duygu var bir kere ultrasona girdim henüz ama tek ya da çift diye bir yorum yapmadı henüz kalp atışını alamadik haftaya alacağız ama bilmiyorum işte bunlar hep merak :)
Sermec27 dilaraemral bende öyleydim rüyalardan dolayı hatta ikiz kız kardeşlerim var babamın ikiz kardeşi var eşimin babasının ikiz kardeşi var genetikte bu kadar olmasına ragmen 3 gebelikte tekti rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah önemli olan bu 🥰