Eski9 18 haftaligim geçen hafta sağlık ocağında 4.01 çıkmıştı hastanede yaptrdim 3.37 çıkmış ilaç başlar mi ki doktor şuan bekliyorum sonucu göstermek için..
Ylzysn Başlar kesinlikle daha düşük olması gerekiyo ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum ayda bir bakılıp dozu ayarlanıyor.