Rabiiakaradas Merhaba hanımlarr. 10+4üz bugün ama geceden bu yana bel ağrım ve sancım var geçmedi. Yaşayan var mı sizce sebebi ne olabilir💝
Hafise Rabiiakaradas rahim büyüdüğü için cok normal adet sancısı gibi sancılar uzun süre devam edecek