prensesim35 Mrb kızlar bu sabah karın ağrısıyla uyandım koşarak lavaboya koştum afedersiniz ishal olmuşum az önce de aynı şekilde lavaboya koştum ishal gerçekten doğum belirtisi mi gelsin artık yoruldum bilgisi olan var mı?
Acr35 prensesim35 suan 38+6 yız ılk doğumumda bnde ıshal olmustum suan bıkacgundur agrı ve ıshal oluyor arada bklm blkı gelır bıkacgune
merve_ayaz9614 prensesim35 Kaç haftadır aralıklı ishalim dün de 4 kere tuvalete çıktım bugünde aynı şekil ishalim yemek yiyorum anında tuvalete çıkıyorum bakalım inşallah doğum belirtisidir 38+6 yız bu arada
ogretmenanne16 prensesim35 çoğu kişi ishal için belirti diyor.. İnşallah sağlıkla alırsın sen de canım 🥰
prensesim35 ogretmenanne16 tşk ederim cnm amin valla gözüm yolda kaldı her sancı da acaba geliyor mu diyorum ama yok düzensiz sancı hep 40 hafta oldu ister istemez insan bi an önce gelsin istiyor