Kızlar meraba biz bugün itibari ile 39+6 olduk henüz ne gelen var ne giden doktorum salı günü için çağırdı beni o zamana kdr suyun gelirse sancın tutarsa gel demişti tabiki ama onun dışında salı günü gel bakalım dedi bende korkuyorum acaba bebeğim kakasını yaparmı yapsa yermi zehirlenme durumu olurmu hayati tehlikesi olurmu çok endişe ediyorum etradımdakiler hep böyle söyleyip benim moralimi bozdular insan destek olacağına köstek olurmu 😔doktor neden 3 günde bir çağırmıyo niye takip etmiyo diyolar ben doktora 6 günde bir gidiyorum nst hep çok iyi çıkıyo suyuda iyi hareketleride çok ztn o yüzden 3 günde bir çağırmıyo beni ilk gebeliğim bilinçsizim tabiki bu konuda ama sizce doktorum doğrumh yapıyor alttan muayene oldum çatım çok müsaitmiş normal doğum yaptırcak plates ve yürüyüş yapıyorum sancılarımın gelmesini bekliyor ama nedense etrafımdaki çoğu kişi sezeryan baskısı yapıyo ne uğraşıyosun okdr sancı çekiceksin mis gibi yat kalk oldu bitti diyolar doktorumda sezerya tehlike anında seçtiğini genel olarak normal doğumh desteklediğini bunun benim için daha iyi olacağını söyledi beni rahatlatacak birşeyler söylermisiniz etrafımdaki herkes boş konuşuyo ve gerçekten üzülüyorum 😔