Ozgeyildirim Kızlar 30.5 haftalık hamileyim bende bi değişiklik yok ama tansiyonum 14/10 13/10 çıkıyor sürekli. Acile gitsem mi yoksa takip mi etsem
Sedaerhan Ozgeyildirim doktora gitmeniz lazım tansiyonu kontrol altına alsın.idrar da kaçak var mı diye bakarlar
Merve8494 Ozgeyildirim acile gidin hemen tansiyon yüksekliğinde gebelik zehirlenmesinden supheleniyorlar
Anne18 Ozgeyildirim aynı haftadayız bende tansiyon ilaçı kullanıyorum alfamet her gün düzenli ölçüyorum