Aydanur51-34 Kızlar 38. Haftamdayım dün çatı muayenesi oldum doktor muayeneden sonra leke gelmesi normal dedi fakat bu sabah leke geldi ama ara ara hala geliyor bu normal mi ? Böyle bi durum yaşayan var mı ?
Bilgeenur Aydanur51-34 bende gelmedi ama arkadasm bildigin adet kanamasi gibi olmustu normal demisti doktoru
Tugbakuzur Aydanur51-34 bende iki defa muayene oldum 38. Haftadayım lekelenme olmadı hiç belirtide yok ama senin nişanın gelmiş sanki bende tam bilmiyorum ama burda okuduklarıma göre öyle
Aydanur51-34 bircivcivannesi tam doğum haftalarımız ilk gebelik ne olacağını bilmemek tedirgin ediyor insanı
G92 35 haftalıkken çatı muayenesi oldum, leke gelmedi, doktorunuza sorsanız iyi olur, belki de nişan gelmiştir