Aynı şekilde benden de geliyor öyle kanama önceden öyle geliyordu sonra adet gibi kanamaya döndü hemen hastaneye gitti. Hap iğne serum yaptılar meğerse kesenin altı ve üstünde kanama alanım oluşmuş şu an kanamam yk ama kahverengi lekeler halen geliyor doktor içerde biriken kan geliyor demişti hiç ihmal etmeyin yaşayan birisi olarak söylüyorum cidden tehlikeli olabiliyor Allah korusun