34+5 yani dün sabah saat 5:00′te şiddetli sancıyla acile geldik ve bebeğin kalbinin yavaş atmasıyla acil sezaryene alındım. Bebeğimin ciğerleri enfeksiyon kapmış küveze aldılar hemen. Bende Geceyi yoğun bakımda geçirdim hayati tehlikem devam ettiği için. Dün sütümü sağıp gönderebiliyordum ama bu sabah göğüslerimde kanamaya başladığı için sadece mamayla besliyorlar bebeğimi. 😞
Nolur dua edin bebeğime..
Hem 2 çocuğum hem bebeğim perperişan olduk . 😢
Dua edin nolur. Rabbim kimseyi evlatlarıyla sınamasın.. 😞😢😢