Sedaerhan ben prematüre doğum yaptım ordaki drlar soylemıstı onların yaşamsal kalıntıları kolay oluyor küvezde olsa bıle rsv illetine yakalanmıyorlar rsv öyle kötü bir hastalıklı allahım hıc hır evlada anneye babaya vermesın ama kendılıgınden gelen 36 sayılmıyor 37 sayılmıyor mesela zorunlu soralı dogum