Pembgl Hanımlar 38. Haftadayız 3 gündür feci mide bulantım var Doğum belirtisi olduğunu söyleyenler vardı bilgisi olan var mı ilk 16 hafta bolca çıkardım ama bi süredir iyiydim şimdi durup dururken tekrar başladı var mı böle olan
Bibliophilia-1991 Pembgl bende sadece gece yanması var şurupla geçiyor bende duydum doğum belirtisi diye olabilir herkes de farklı dikkat et kendine
ipekkkkkkk7 Pembgl Bende 38+1 im aynı bende de 3 gündür felan çok fazla bulantı oluyor yemek yiyesim gelmiyor ☹️ Pazartesi günü çatım dar olduğu için mecburi sezeryan olucam Allah’ım o güne kadar birşey olmasın 🤲🌹
Alinamoms Pembgl kayınvalidem eşime doğuma giderken bile istifra ederek gitmiş düşünün. Yani bu durumlar kişiden kişiye değişir. Nadirde olsa duydum yani bende.