Smnerdgn33_58 Kızlar iş durumundan dolayı Doğunun bi ilçesindeyim. Fakat doğumumu memleketimde yapmak istiyorum. Tarsus’ta ya da Mersin de doktor önerinizi alabilir miyim. Suan 28. Haftamdayım 1 ay kala gitmem gerekiyor en geç varsa öneriniz alabilirim 🙌
Limonumsu Smnerdgn33_58 merhaba canım. Bende tarsustayım burda medikal park ve kadın doğum dışında çok seçenek yok benim medikale ön yargım olduğu için kontrole Mersin’e gidiyorum doktorum City hospitalde Pınar Aksoy. Tarsus’ta gitmek istersende çoğu arkadaşım özel kadın doğumda Banu hanımı öneriyor istersen onunla da görüşebilirsin 🥰🌸
Hd8 Smnerdgn33_58 bende yarın gideceğim. Tarsus medicalde vedat günyar iyi diyorlar. Ona randevu aldım
Bebek3321 Smnerdgn33_58 ben 21.haftamdayım.Tarsus Medical’de Ahmet Melih Akkuş’a gidiyorum.Çok memnunum,tavsiye ederim.
Smnerdgn33_58 Limonumsu Banu hanımı duydum canm bende genelde Vedat Günyar baya iyi diyolar bilmiyorum da tam endişeliyim biraz umarım sağlıklı doğumlar geçiririz hepimiz teşekkür ederim ilgin için 💖
Smnerdgn33_58 Hd8 aynen ben de Vedat beyi çok duydum tecrübeli çok pratik bi doktor dediler 🤷🏻♀️ gittiğimde seçeneklerim arasında
Smnerdgn33_58 Hd8 canım gittin mi Vedat beye ben cuma günü gittim çok memnun kaldım baya güzel ilgilendi nst ye girdim çıktım doğumu da beraber yapcaz insallah
Smnerdgn33_58 Bebek3321 canım çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Ahmet Melih akkuş için de güzel yorumlar aldım. Onu da seçeceğime ekledim çok Teşekkürler. Önemli olan karşılıklı güvenmek cidden doktor hasta arasında çok önemli
Bebek3321 Hd8 gayet iyi sorularımı çok güzel cevaplıyor,tatmin ediyor yani.Telefondan da mesaj yazıyorum zaten mutlaka dönüş sağlıyor.
yldrm-aysnr2627 Ben de sizinle aynı durumdayım. 28.haftadayım ve tarsusta yapacağım Allahın izniyle. Tarsus kadın doğum hastanesinde Emel Dilekçi Cengizi öneririm. Çok ilgili bir doktor. Geçen sene ablam da ona yaptırmıştı ve memnun kalmıştı.
Hd8 Smnerdgn33_58 gidiyorum canım bende memnunum çok ilgili ve bilgili biri .iyiki vedat beyi tercih etmişim
Smnerdgn33_58 Hd8 evet ben de iyiki gelmişim diyorum çok tecrübeli bi doktor hayırlı doğumlarımız olur inşallah 🥰