Normal doğum daha kolay ve pratik geliyor arkadaşlar🙄 İlk adet olduğumdan beri adet sürem boyunca en az 5-6 ağrı kesicisiz, bulantısız, kusmasız, yerleri duvarları tırmalamasız regl yaşamadım. Her ay bunları yaşadım. Bu sebeple normal doğum vız geliyor ama doktorum sezaryenci. Bana yol gösterir misiniz? (35. Hafta)