BeyzaGnaydn canım o dediğin ben yorulduğum zaman olur genelde bana.43 haftadayım biraz fazla ayakta kaldığımda yada yorulduğumda felaket bir ağrı giriyor.Oturduğumda hiç bişey yok gibi ama kalkmaya çalıstığımda sanki belim tutulmuş gibi felaket bir ağrı giriyor kitliyor resmen ağrı haraket edemiyorsun