Tabiki Aral Hoca hiç düşünme bile ☺️Çok iyidir gerçekten abi gibidir ,seni dinler basit bir şey olsa bile ciddiyetle cevap verir ,ben çok memnunum muayene ücreti 330 ,Doğum 8000 tl dedi hatta bana direk normal Doğuma hazırlıyıcam seni dedi ciddi bir sıkıntı olmadıkça .bu sebeple Aral hoca iyidir açıkçası