iremibrahim İlk gebeliğim hala hareketlerini hissetmiyorum 16 haftada seyirme hissettim 3 gün önce uyandığımda pıt pıt bişiler atıyordu ama ilk gebelik tabi anlamıyorum ve cok endişeleniyorum 😭 normal mi sizce 😞😞
Gamzey iremibrahim benim ikinci gebeliğim canım bende aynı durumdayım 20+3 gün içinde hareket halinde olduğumdan sanırım fark etmiyorum bazen gece yattığımda hissediyorum ama elimi koyunca dışardan hissedemiyorum karnında yağ fazlalığı kaldı sanırım ondan kaynaklı
Erdem2121 iremibrahim ben tamamen hissedene kadar hep elimle yokladım. Elini karnında gezdir elinin altına gelirse kıpırdasa bebeğin orda demek. Şuan haftası büyük diye daha iyi hissediyorum. Ama 2 3 gün hissetmediğim oluyordu.
Ftmasanli iremibrahim gayet doğal 🥰 bi kaç haftaya kadar hareketlenmeyi hissedeceksiniz yada şuan bile vardır ama gözle takip edilince farkedebilir öyle tende bi kıpırtı olmayabiliyor 6.cı Ayla beraber daha net hareketlerini hissedersiniz
tinymom iremibrahim aynısını yaşadım nerdeyse 3-4 gün kadar hissemedim ama dün hissedebildim . Aklıma çok kötü şeyler geldi bebek anne karnında ölürse nasıl belirti olura kadar araştırdım ama o kadar korkacak bişey yokmuş 🤗
iremibrahim tinymom inşallah ya bu zamana kadar çünkü hiç bir hamilelik belirtisi dahi yaşadım insan daha cok endişeleniyor ultorosonda cok haretkeli de bir bebek bakalım carsamba randevu var 🤭
Mercimek26 Sizden sadece bir gün gerideyiz bende hala tam olarak hissedemiyorum iki gündür pıt pıt bişi oluyo ama bebek mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
Ftmasanli Mercimek26 bebeğinizdir 🥰 bn ilk kez 19.haftada hissettim ama oibebeğimin olduğunu bilmiyordum sonradan anladım ilk hamilelikte daha geç hissedilebiliyor