kzmsda71 Merhaba annişler 31+4 günlük hamileyim yürüdükçe sanki aşşağıya bişey düşecekmiş gibi bi sancı oluyor neden Acaba bilgi verir misiniz ?
Esrelf kzmsda71 canım senin haftan ilerde bebek aşağı inmiş olabilir. Doktoruna görün. Bende de 2 gündür vardı bebek aşağı inmiş.ben 35 teyim.
Ozteber Bebeginiz aşağıda muhtemel doktora görünün rahim boyunda kısalık varmı kontrol yapılsın erken doğum riski olmasin