Buseye bu konuya bende takıldım canım arastirdigimda ilk 3 ayda bebeğe kan akışı daha çok olduğu için ve kalp sol tarafta olduğu için solumuza yatarsak kan akışı daha rahat oluyormuş ve daha rahat kan pompaliyormus uykuda bunu kontrol etmek zor tabi ama gündüz dinlenirken ve gece ilk yattiginda bu şekilde yatarsan daha iyi olur