Kertenkelemiz Kızlar selam. 37.haftamın içindeyim. Göğsümden sarı süt geliyor. Bildiğim kadarı ile bu süt bebeği hastalıklara karşı koruyan süt. peki bebek doğmadan önce gelmesi bebek doğduğunda biteceği anlamına mı geliyor. ? bilgisi olan var mı?