37 haftalık hamileyim kalbim çok hızlı atıyor nabızım hep 120 lerde doktor kardiyoloji doktoruna görün dedi yaşayan var mı son zamanlarda normalmiş ama benim hamilelign başında da ara ara nabızım yükselir di şimdi sürekli var acaba bi sıkıntı yaşanır mı dogumda