Esraacf bence hastaneye git Benim de öyle.agriyodu adet sancısı gibi hastaneye gittim.yatis yaptılar rahimden geliyormuş ağrı düşüğe işaret dedi doktor kanama lekelenme yoktu ama karin ağrım vrdi 3gun kaldim idrar kan tahlili yaptılar 5tane serum verdiler biraz olsun ıyi oldum