Elifhusna benim bir hafta sonra alınmıştı ama biraz daha bekleyebilirdi. Ayni şekilde başında ve sonunda birer düğüm var düğümü bir taraftan kesip diğer taraftaki düğümden tutup ipi cekip aliyorlar. Ama benim şansıma hemşire bu düğümü almayi bilmiyormuş🤣 ve ipin iki ucunuda kesti ip içeride kaldı baska bir hemsire fark etti ve dra gitmemi söyledi dr a gittim neyseki kapanmıştı yara ip içinde boşver bunun için oraya küçük bir kesik atıp almamiz lazım bunlar insan bedenine zararsiz maddeden yapılıyor bir daha doğum ameliyat gibi birseyin olursa yada seni rahatsiz ettigini dusunursen aliriz dedi 2.5 senedir içimde geziyorun🤣🤣