Garipyolcuu tüp bebek benim için çok zordu canım o iğneler, yumurta toplama sonrası yasadigim acı, transferde sonda taktılar bide bana. En kötüsü de 14 günün sonunda negatifi görmek. Bir daha inşallah böyle birseye muhtaç kalmam. tek duam rabbim kula muhtaç etmesin kendi versin…