Benim ilk hamileliğimde suyum geldi fakat ben anlayamadım suyum mu geldi yoksa idrarımı tutamadım sandım çünkü herkesin dediği gibi çok gelmedi. Sabah 8 gibiydi hastaneye gittik baktılar evet suyunuz dediler. Oda da beklettiler çünkü o zaman daha hiç sancım yoktu sonra akşama doğru inip bakteriler girmesin diye ilaç vereceklerdi. Ama saat 15 de sancılarım her 5 dakika da geliyordu 15:30 da doğumhaneye gittim baktılar 5 cm acıklık var Bebek geliyor dedi😅 ben o sıra duş da yaptım üstümü giyindim NST ye bağladılar ve Doğuma diğer odaya alacaklardı ben dedim kalkamayacağım 😂 orda Doğum yaptım saat 17:47 de geldi Kızım 💕