Dyguuuuuu Fatma_1999 plusmed kullanıyorum gayet güvenilir ayrıca trendyol da indirimden çok uyguna aldım
Yldz33--06 Fatma_1999 contour plus kullanıyorum ben. Daha önce optima kullandım ama malesef aşırı yüksek çıkarttı sonuçlarımı doktorum kan alıp baktığında o kadar yüksek olmadığını anladık hastaneye yatacaktım yoksa. En iyisi contour plus dediler çok araştırdım hala da onu kullanıyorum öneririm ☺️
Fatma_1999 Mucize23 Bana eczaneden lifechek verdiler 1dakika içerisinde iki defa ölçüyorum farklı sonuçlar veriyor canım seninde öylemi
Mucize23 Fatma_1999 ilk kani degil 2. Kani alacaksn normalde farkli sonuc vermemsi lazim eger bayagi farkli sonuç veriyorsa cihazda hata wardir bunu anlayabilmek icin hastanedeki cihazla kendi cihazinizi karsilastirabilirsin
Deniz-denizim Fatma_1999 canm evet her ölctügünde farklı cıkar ben firmaya kadar aradım 30 degerle kadar sapma olabileceği söylendi degerler de
dmrlesra IME-DC Germany yazıyor üstünde markası sanırım. Rahmetli babaannem yıllardır kullandı şimdi ben kullanıyorum memnunum.
Fatma_1999 Deniz-denizim Peki hangisine güvenicem ben kafam karışıyor böyle olunca ilk cıkanı yazıyorum artık
Deniz-denizim Fatma_1999 canm tam 1.saatini ölç bir daha hic ölçme ölçükce kafan karışır cunkı bir kere makinenin dogrulugunu test etmek icin istersen sabah ac karnına hastahanede ölctür birde makineden ölç ben öyle yapmustım biyokimuada 91 aclıhım cıknıstı mesala makinede 85 cıknıstı 6 deger fark vardı buda dogru kabul ediliyormuş makinenin dogrulugunu teyit etmis olursun en azından
Fatma_1999 _Mother_ Canım senin şekerin kaç cıkıyor insulin ignesi falan kullaniyomusun bebeğime bişey olucak diye korkuyorum şekerden hep hareketlerini takip ediyorum
Marmadal Accu-chek instant kullanıyorum, baya araştırarak aldım, arka arkaya ölçümlerde sonuç aynı çıkıyor ama stripleri çok pahalı