Kızlar çatı muayenesi yaptırdığım günüm :gecesinde yoğun kanamam oldu. Dr normal olduğunu söyledi ama 2 gündür aralıklarla kanama oluyor. 1 cm açıklığım da var. 36+5 haftadayım. Baskı çok hissediyorum aşağıda. Çatı muayeneyi yaşayanlar tecrübenizi paylaşır mısınız ?