Sita3434 Herkese merhaba bugün 5.haftama yeni girdim cok şükür bugun bir şey yok ama dün ve ondan önceki gün açık kahverengi lekelenme oldu sadece peceteye gelen. Koyu sarı açık kahve arası bir akıntı bugun yok ama yine de randevu aldım gideceğim doktora zaten ilk kontörüm olacak. Bu durumu yaşayıp yerleşme kanaması denilenler oldu mu doktorunuz ne dedi cok merak ediyorum
Yazg16 Sita3434 korkma ve stres yapma artıyo benim 5+2 gün gece cok az oldu ertesi gün doktorum kalp atışını duydu ondan sonra hemen hemen her gece oldu şu an 6+5 günlük 2 gündür şükürler olsun yok inşallah olmaz düşük tehlikem var yatıyorum sürekli sadece wc için kalkıyorum progestan fitil kullanıyorum 2. Haftadan beri salı kontrole gidicem inşallah kanamam tamamen durur Rabbim yardımcımız olsun biliyorum çok zor ama lütfen stres yapma özellikle gece oluyor gün boyu yaptıkların karın kaslarını her zorlaman kanamaya sebep riski artırıyor
Uysal1628 Rahim büyüyor genişliyor. Bunda lekelenme tarzı (kahverengi, kırmızı, pembe) olabiliyor. Ağır kanamanız varsa doktoruna danışın. Bende 5. Haftadayım ama öyle birşey olmadı şükür🤲🏻
Sita3434 Uysal1628 yok canım ağır değil sadece peceteye gelen kahverengi bir leke oluyor tabi yine de doktora gideceğim bugun
Hacer_2911 Benimde 5. Haftamda olmuştu,doktora gitmiştik hemen.progestan vermişti doktorum.Sonrasında geçmişti.
Uysal1628 Sita3434 kulaktan duymalara inanmayın🥰 ancak kendi başınızın etini yersiniz. Kötü düşünmeyin🤲🏻🥰
Sita3434 Uysal1628 teşekkür ederim ☺️ insallah ben de iyi sonuç alırım gideceğim bugun normalde ilk kontrolüm ptesiydi öne aldım iki gün
Uysal1628 Sita3434 alırsınız çok dert etmeyin iyi düşünün. Bende boş gebelik olmasından korkuyorum ama kötü düşünmüyorum🥰🥰
Sita3434 Yazg16 canım benim de tam tersi gece hiç yokken sabah baslıyor anlamadım. Cok geçmiş olsun sana da. Peki doktor ultrasonda kanama alanını görebiliyor mu nasıl oluyor
Yazg16 Sita3434 aynen canım görüyo ilk cok ufaktı sonra büyümeye başladı hemen kesemin altında artarsa düşük yaparsın dedi şürekli yatıyorum o günden beri yatmama rağmen yine geceleri oldu kanamam