Arkadaşlar 5 haftalık gebeyim vajinal ultarasonda doktor hemşiresine 4 mm kist görünümlü kese dedi
o an çok kötüydüm kese görünmüyor diye sormadım şimdide başımı kemiriyor
acaba kese göründü mü diye 😭
sizinde başınıza geldi mi
cevaplayab herkesten Allah razı olsjn