Tugcek33 Nhlady Mersinliyim ama şuan gurbetteyim doğuma Mersin’e geleceğim inşallah🥰 yani Mersin annesiyim🤣
brnbrn Esraismail99 ben medikal park ayşenur kaya kahveciye gidiyorum mükemmel bi doktor , her aradıgında ulasıyosun ve nezaman bı sorun olsa evinden geliyo
Limonumsu Sena33 bende Pınar hanıma gidiyorum gerçekten çok tatlı başka bir doktora görününce Pınar hocayı aldatmış gibi hissediyorum 🙈😂
Dygfrknsgt brnbrn merhaba ben şu anda adana başkent üniversitesi hastanesine kontrole gidiyorum ama bir süre sonra bende Ayşenur hanıma gelmeyi düşünüyorum acaba gerçekten ilgili ve bilgili bir doktor mu. Mersin’de doktordan yana hiç yüzüm gülmedi De 😔
Nhlady Esraismail99 Dogum ucretini daha sormadim ogrenmedim ama muayine ucreti 175 tl oduyorum sigortalilar 90 tl oduyor