Merhaba ben 12 ci haftamın ilk günü merak edip doktoruma gittim cinsiyet tahmininde bulundu erkek dedi %80 tutar bu tahmin dedi sonradan değişen oluyormu herhangi bi erkek benek belirtisi yok bende tatlı isteme yada göğüs ucu kararması fln gibi gerçi onlarda dogrumudur bilemiyorum tabi ama bana sanki değişecek gibi geliyor ay sonu gittiğimde kesinleşecek bence bu defa kız diyecek böyle bişey başına gelmiş olan var mı 🙂