cimengozz29 gunsa1 dün gittim doktora kalp atışını duydum çok şükür. Şuan bebek iyi görünüyor ama her ihtimale karşı yatak istirahati verdi. Fazla ayakta durmamam gerektiğini ve verdiği ilaçları düzenli kullanmamı söyledi. Allah razı olsun teşekkür ederim 😇❤️
cimengozz29 satigul Göründüm çok şükür iyiyim şuan rabbim herkesin evladını korusun sağlıklı eylesin inşallah . Teşekkür ederim 🥰❤️