Merhaba Melekler, sıkı bir takipciyim Blogların, fakat coğu zaman doğal olarak Türkiyedeki Anne/Cocuk ürünleri, Hastane söz konusu oluyor, bu yüzden Şansımı deniyim belki Avrupada Yaşayan Arkadaşlar varsa burda bi kaç bilgi alişverişi yapmak istedim ☺️👼🏻🙏🏼 Mutlu Hafta Sonu dilerim ❤️🍀