kizlar demin birazcik is yaptim tansiyonumu ölceyim dedim kücük 85 cikti .. uzandim simdi sol tarafima . Sorum su : Uzanirken Tansiyon ölcülebilirmi ? hastanelerde genelde sürekli takibi yapilanlar uzanirken de ölcülüyor diye biliyorum ama genede sormak istedim ❤️